דלג לתוכן

אודות המערכת

מה צריך לעשות כדי שתלמיד יצליח ב-5 יחידות במתמטיקה?

כל תלמיד הוא עולם ומלואו. ולכל תלמיד יש צרכים מיוחדים, חולשות וחוזקות, אמצעי שינון ושיטות למידה שונות. תלמידים (ואנשים בכלל) נוטים לסגל דפוסי עבודה שלעיתים דווקא פוגעים בהם. לא אחת הם יתקשו לזהות בעצמם את אותם מקומות רגישים שעליהם כדאי להתעכב, ויעדיפו דווקא להישאר באזורים הנוחים להם.

אתם, כמורים, יודעים עד כמה חשוב לזהות את הצרכים האישיים של כל תלמיד ולתת להם מענה. זאת הדרך הטובה ביותר להפחית נשירת תלמידים מ-5 יחידות, ולעזור להם לשפר את ציוני הבגרות.

גם אתם בוודאי מנסים ללא הרף לזהות את הצרכים האלו של כל התלמידים שלכם ולנסות לסייע. זאת משימה מורכבת למדי שעד היום היתה מונחת על הכתפיים שלכם בלבד.


META. דמיינו לעצמכם עולם בו...

יש לכם בידיים כלי אפקטיבי לדעת מה מצבו של כל תלמיד בכל רגע נתון: באילו מהחומרים הוא שולט, באילו מתקשה, מה הסיבות שבגללן הוא טועה או מצליח, חושש או נמהר. האם יש לו קושי בהבנה אלגברית או בטכניקה? בעיה בתפיסה הכמותית? ביכולת הבנת הנקרא?


META. דמיינו לעצמכם עולם בו...

יש לכם בידיים כלי שלא רק נותן תמונה ברורה ומיידית של מצבם של כל התלמידים בכיתה, אלא יוצר חומרים ייעודיים המותאמים במדויק לחולשותיו של כל תלמיד. כלי אשר הולך יד ביד עם התלמיד מזיהוי הבעיה ועד לפתרונה. כלי שמטרתו לוודא שמה שהיה לא ברור, יהיה מאוד ברור.


נעים להכיר: META

מערכת META היא מערכת טכנולוגית פורצת דרך, המספקת תהליך למידה משלים ללימוד הפרונטלי בכיתה. המערכת מכילה תרגול איכותי של חומר הלימוד. בעזרת התרגול המערכת לומדת אילו נושאים הפותר צריך לחדד ולחזק. כך היא יכולה לספק לכל תלמיד תרגול שמותאם אישית לצרכיו.

אבל META לא עוצרת פה...

מערכת META יודעת לספק מידע מעמיק על דפוסי הפתרון של המתרגל בה. ככל שהתלמיד יתרגל בה יותר, היא תדע לאבחן מידע חשוב אודותיו:

  • עד כמה הוא מבין את החומר בנושאים השונים?
  • באיזה תחום הוא זקוק לחיזוק?
  • האם יש לו סגנון ביצוע שפוגע בהישגיו (למשל פזיזות)?
  • עד כמה התלמיד יודע לזהות את נקודות החוזק והחולשה שלו?
  • האם התלמיד בעל מוטיבציה להשתפר?

מידע מסוג זה משלים את ההיכרות האישית של המורה עם תלמידיו, ומעמיק ומרחיב את הבנת מצבם של התלמידים.
עם META מזהים מכשולים גדולים בעודם מהמורות קטנות, ומטפלים בהם בשלב מוקדם.

כן, אני רוצה לנסות!